Sig p210 Özellikleri
Sig p210 Özellikleri
Sig p210 Özellikleri
Sig p210 Özellikleri,SIG P210 tabancası, 1943-1947 yılları arasında gerçekleştirilen yeni bir askeri tabanca için İsviçre Ordusu denemelerinden doğdu. SIG, 1930'ların sonlarında Fransa'dan satın alınan Charles Petter patentleri üzerine tabancalarını dayandı. Erken SIG tabancaları Fransız Mute.1935 tabancasından kopyalanarak Petter tasarımlarının net etkisini sergiledi . Hem W + F (Bern'de devlet elindeki cephanelik) hem de SIG, ideal bir askeri tabanca ararken hem tek yığınlı hem de çift yığınlı dergi tasarımlarını denedi. İlginçtir, İsviçre ordusu, daha az rahat tutuşlarından ötürü, daha az doğru olması için çift yığınlı dergilerle kalın tutma tabancaları buldu; Bu nedenle son aşamada yalnızca tek yığınlı tasarımlar yarıştı. W + F 47 ve SIG SP 47/8 arasındaki son kovalamada, sonuncusu denemeleri kazandı, 1949 yılında ise Selbstladepistole SP / 49 ( kısaca 49 Pistole ) olarak resmen kabul edildi . "Neuhausen" (tabancaların yapıldığı şehirden sonra), SP 47/8 (1957'de P210 ticari markasını kabul etmeden önce) veya mevcut SIG P210 ticari adıyla da bilinen bu tabanca şu sıralar Şimdiye kadarki en doğru ve en pahalı askeri tabancanın olması. Ayrıca, Danimarka ordusu ve Batı Almanya Sınır polisi (BSG - Bundesgrentzschutz) ve bazı İsviçre polis birimleri tarafından kabul edilen bu tabanca daha sonra bir dizi spor değişiklikleri ile dönüştürüldü ve çok sayıda çekim maçı vardı (ve hala ) Bu işçilik gemisiyle kazandı. "Neuhausen" (tabancaların yapıldığı şehirden sonra), SP 47/8 (1957'de P210 ticari markasını kabul etmeden önce) veya mevcut SIG P210 ticari adıyla da bilinen bu tabanca şu sıralar Şimdiye kadarki en doğru ve en pahalı askeri tabancanın olması. Ayrıca, Danimarka ordusu ve Batı Almanya Sınır polisi (BSG - Bundesgrentzschutz) ve bazı İsviçre polis birimleri tarafından kabul edilen bu tabanca daha sonra bir dizi spor değişiklikleri ile dönüştürüldü ve çok sayıda çekim maçı vardı (ve hala ) Bu işçilik gemisiyle kazandı. "Neuhausen" (tabancaların yapıldığı şehirden sonra), SP 47/8 (1957'de P210 ticari markasını kabul etmeden önce) veya mevcut SIG P210 ticari adıyla da bilinen bu tabanca şu sıralar Şimdiye kadarki en doğru ve en pahalı askeri tabancanın olması. Ayrıca, Danimarka ordusu ve Batı Almanya Sınır polisi (BSG - Bundesgrentzschutz) ve bazı İsviçre polis birimleri tarafından kabul edilen bu tabanca daha sonra bir dizi spor değişiklikleri ile dönüştürüldü ve çok sayıda çekim maçı vardı (ve hala ) Bu işçilik gemisiyle kazandı. Bu tabanca şimdiye kadar yapılan en doğru ve en pahalı askeri tabanca olma ayrıcalığını hızla elde etti. Ayrıca, Danimarka ordusu ve Batı Almanya Sınır polisi (BSG - Bundesgrentzschutz) ve bazı İsviçre polis birimleri tarafından kabul edilen bu tabanca daha sonra bir dizi spor değişiklikleri ile dönüştürüldü ve çok sayıda çekim maçı vardı (ve hala ) Bu işçilik gemisiyle kazandı. Bu tabanca şimdiye kadar yapılan en doğru ve en pahalı askeri tabanca olma ayrıcalığını hızla elde etti. Ayrıca, Danimarka ordusu ve Batı Almanya Sınır polisi (BSG - Bundesgrentzschutz) ve bazı İsviçre polis birimleri tarafından kabul edilen bu tabanca daha sonra bir dizi spor değişiklikleri ile dönüştürüldü ve çok sayıda çekim maçı vardı (ve hala ) Bu işçilik gemisiyle kazandı.
SIG P210, kısa sürede kumandalı, kilitli makaralı, tümüyle çelik bir tabanca tabancasıdır. İç sürgü raylarının olması, yani çerçevenin içinde tam uzunlukta kızak raylarının işlenmesi biraz sıradışıdır. Çoğu parça sağlam çelik dövülerek işlenmiş ve daha sonra elle takılmıştır. Bu, dayanıklılığın ve doğruluğun artmasına neden olur, ancak aynı zamanda üretim maliyetini de büyük ölçüde artırır. Kilitleme sistemi Browning tipindedir; Varil, slaytın alt kısmında kesiklere oturan iki pabuçla slayda kilitlenir. Kilit açma, hazne alanının altındaki mandala yapılan kam şeklinde bir kesik ile kontrol edilir. Tetik, harici bir çekiçle ve çerçeveye monte edilmiş bir emniyetle tek hareketlidir. Eski Petter patentleri uyarınca, çekiç, onun yayı ve tutuşu tek bir çıkarılabilir birim haline getirilir. Servis tipi tabancalar üzerinde yerler sabittir; Hem ön hem de arka görüş bıçakları çerçeveye dikilir. Dergiler tek yığınlıdır; Dergi çıkışı kavramanın tabanında bulunur (ABD pazarında üretilen ve tetik koruyucunun tabanında düğmeli bir magazin çıkışı olan son üretim P210-8 tabancaları hariç). Zamanla, temel P210 tasarımında, çarpıtan sonra rakamlarla ayrılmış, yani P210-2, P210-4, P210-5 gibi çeşitli değişiklikler yapılmıştır. Servis tabancaları sadece 9 mm kalibredirken ticari tabancalar da mevcuttu. 7.65x21 Luger / Parabellum kalibre ve 5.6mm rimfire / .22LR'de. Kalibre dönüştürme ünitelerinin yanı sıra bir çerçeve, iki slayt (7.65 / 9mm ve .22LR) ve üç varil ve geri dönüş yayını içeren eksiksiz bir kit vardı. P210'un temel sürümleri aşağıdakileri içeriyordu: · P210-1 - cilalı kaplamalı ticari versiyon · P210-2 - SP / 49 servis tipi ile aynı; Mat görünümlü · P210-3 - İsviçre polis, parlak cilalı, sabit yerler için versiyon · P210-4 - Alman sınır polisi için özel olarak yapılmış versiyon (yaklaşık 5.000 yapılmış, en çok 9 mm ve birkaçı .22LR eğitim için); Tutamak üzerinde hiçbir kordon halkası yoktur · P210-5 - ayarlanabilir manzaralı spor tipi ticari tabanca ve standart veya genişletilmiş 150mm varil · P210-6 - sabit manzaralı spor tipi ticari tabanca; P210-2'den daha iyi kaplamalı ve daha pahalı tutamaklardan farklıdır. · P210-7'ye özel .22LR versiyonu · P210-8 - yan monte edilmiş magazin çıkışı olan "Amerikan" versiyonu
Manuel emniyet : çerçevenin sol tarafındaki kol. Emniyetini sağlamak için kolu yatay konuma ("S" harfi ile işaretli) itin; Emniyetini kesmek için aşağı çekin, konum kırmızı "F" ile işaretlenmiştir.
P210'u alan soyma (sökme) (bölme) : 1) dergi serbest bırakma düğmesine basarak magazayı çıkarın; 2) odanın boş olup olmadığını kontrol edin; 3) slayt ve namludaki sökme işaretlerini hizalamak için slaydı hafifçe geri çekin; 4) sürgüyü kısmen geri çekilmiş halde tutarak, sürgü durdurma ekseni pimini sağdan içeri doğru itin, ardından sürgü durdurma kolunu çerçeveden dışarıya doğru çekin; 4) sürgüyü ileri doğru iterek çerçevenin dışına itin; 5) çekiç ünitesini çerçevenin dışına kadar çekin; 6) geri çekme yayı kılavuzuyla birlikte namlu altından çıkarın; 7) namluyu slayttan çıkarın. Tersi sırayla yeniden monte edin.
